De terugreis - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van SR fietsers SNS REAAL - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Alpe d'Huez, Frankrijk van SR fietsers SNS REAAL - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: SRfietser

Blijf op de hoogte en volg SR fietsers

08 Juni 2012 | Frankrijk, Alpe d'Huez

Met de teamleden Reinhard, Jan en Agnes vrijdag teruggereisd inclusief drie racefietsen en twee randonneurs. Onderweg heel veel Nederlandse auto's met fietsen. We kijken terug op een prachtig en geslaagd evenement. Het team SNS Amsterdam heeft super gepresteerd en alle geplande beklimmingen gehaald. Stijn haalde zelfs zes keer en moest op de dag zelf in de middag nog een wiel laten maken na een klapband. Gisteravond werd bekend gemaakt dat de voorlopige opbrengst 28,5 miljoen euro is. In oktober wordt de eindstand bekend gemaakt maar de verwachting is dat de 30 miljoen wel wordt gehaald. We willen iedereen die met ons mee heeft gelezen en heeft gereageerd heel erg bedanken. Het was iedere keer weer leuk om de reacties te lezen en het idee dat er werd meegeleefd erg mooi. Seppe bedankt voor het corrigeren en plaatsen van de teksten. Volgend jaar weer.......???

  • 08 Juni 2012 - 21:16

    Suzan:

    Hela hola!!!
    Heb er geen woorden voor, wat jullie allemaal hebben gedaan. Ik was de hele donderdag zo nerveus dat ik niet goed werd van mezelf. Toen ik 's middags het bericht kreeg dat het Agnes was gelukt, kwamen de tranen spontaan opzetten. Ik had er wat voor over gehad om er bij te zijn en Agnes naar boven toe te schreeuwen. Als verrassing gauw naar De Berg! Maar in overleg met Agnes heb ik me op ons project zwerfpoes gestort die inmiddels 5 kittens heeft. En die elke dag piepen waar Agnes nou toch blijft! ;) Kan niet wachten om jullie straks om de hals te vallen. Ik ben ongelofelijk trots op zowel mijn grote vriendin als haar collega Gerrit. Bon voyage et á demain!
    xxx suzan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

SR fietsers

Zondag 25 mei vertrekken we vanuit Aken naar de top van de Alpe d'Huez. Een fietstocht van 1.000 km. Op 5 juni gaan we meedoen aan de Alpe D'HuZes met het team FILO-14. Via deze site doen we verslag van onze belevenissen. Veel leesplezier.

Actief sinds 17 Mei 2012
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 43761

Voorgaande reizen:

25 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Op weg naar de Alpe d'Huez

26 Mei 2013 - 07 Juni 2013

Van Maastricht naar de top van de Alpe d'Huez

26 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Van Roermond naar de top van de Alpe d'Huez

Landen bezocht: