We gaan weer, ook in 2014 - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van SR fietsers SNS REAAL - WaarBenJij.nu We gaan weer, ook in 2014 - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van SR fietsers SNS REAAL - WaarBenJij.nu

We gaan weer, ook in 2014

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg SR fietsers

03 Februari 2014 | Nederland, Bunnik

Ook in 2014 gaan we weer naar de Alpe d'Huez om deel te nemen aan het evenement Alpe d'HuZes met het team FILO14. We gaan er weer naar toe fietsen en uiteraard ook de berg beklimmen om geld in te zamelen in de strijd tegen kanker.
Vorig jaar is er bijna 30 miljoen euro bij elkaar gefietst door bijna 8.000 deelnemers met een ontelbaar aantal sponsoren. Een prachtig resultaat.

Het doel is echter nog niet bereikt en dus gaan we door. Binnen afzienbare tijd moet het volgens wetenschappers mogelijk zijn dat kanker niet langer dodelijk hoeft te zijn, maar een chronische ziekte. Daar zetten we ons graag voor in. Zie voor alle informatie:

Via deze site zullen we verslag doen van onze belevenissen en activiteiten.
Veel leesplezier!

SR fietsers

Zondag 25 mei vertrekken we vanuit Aken naar de top van de Alpe d'Huez. Een fietstocht van 1.000 km. Op 5 juni gaan we meedoen aan de Alpe D'HuZes met het team FILO-14. Via deze site doen we verslag van onze belevenissen. Veel leesplezier.

Actief sinds 17 Mei 2012